Prospettiva di l'equipaggiu di produzzione di nanotubi di carbone

Inseme cù l'applicazione riescita di nanotubi di carbone in materiale touch screen, u touch screen hà i vantaghji di flexible, anti-interferenza, waterproof, percussion, scratch resistance è cusì, pò fà a superficia cambered di touch screen.

I nanotubi di carbone hà un altu putenziale per esse applicatu à u dispositivu wearable, a saviezza, u mobili è altre serie di prudutti in questa zona di sviluppu veloce di tecnulugia.

A causa di nanotubi di carbone di pesu ligeru è di struttura cava, i nanotubi di carbone ponu esse cuntenituri d'almacenamiento eccellenti per l'idrogenu. A capacità d'almacenamiento di l'idrogenu di i tubi di carbone in Cina hà righjuntu u 4%, avà hè u livellu principale di u mondu.L'internu di i nanotubi di carbone pò esse pienu di metalli, ossidi è altri sustanzi, perchè i nanotubi ponu esse usati cum'è muffa, per quessa, assai cumposti eccellenti ponu esse fatti da questa proprietà di nanotubi di carbone.Per esempiu, u plasticu rinfurzatu cù nanotubi di carbone hà boni proprietà meccaniche, una bona conduttività elettrica, resistenza à a corrosione è schermatura di l'onda radio.I nanotubi di carbone furniscenu ancu i capillari più belli per i fisici per studià u miccanisimu di a capillarità, è furnisce i chimichi cù i più belli provette per reazzioni nanochimiche.

In u futuru, i nanotubi di carbone seranu largamente utilizati in a custruzzione, l'architettura, l'ingegneria marina è altri campi.Pò esse ancu usatu in batterie di ioni di lithium per allargà a vita di a bateria è migliurà a prestazione di carica è scaricamentu di batterie di lithium ion. Nanotubes di carbonu anu pruprietà spiciali chì puderanu purtari a televisioni ancu più sottili in u futuru.

Attualmente,Cina guida u mondu in u almacenamentu di l'idrogenu è l'equipaggiu di produzzione di nanotubi di carbone In u futuru, l'applicazione di nanotubi di carbone serà prospettive più larghe in a vita reale.Sè vo avete invistiscia prughjettu, Carbon nano tubu linea di pruduzzioni sarà megliu scelta per voi.


Tempu di post: 19-06-2019